Sista maj o första mars. 
Hade inte det varit rätt coolt om ens barn var födda då? Ingen sannolikhet att det blir så för mig dock, inte ett endaste tecken på att förlossningen skulle vara på gång. Och tur är väl det kanske, går precis in i v37 idag. Exakt 4 veckor kvar nu.. kanske. 😏


Sitter i solen på en lekplats och njuter av lugnet. Jag har jobbat idag såklart, några timmar på förmiddagen. Får se lite hur det blir nästa vecka,  kanske jobbar jag lite, kanske inte. Vi ska iaf börja Noomies inskolning! Jag har nog glömt skriva det.... Vi lyckades få börja några veckor tidigare, så hon får börja nu så hon hinner gå lite innan bebisen kommer. Det blir bra, vi var o hälsade på där tidigare i veckan. Gamla tråkiga lokaler och hon kommer få gå på en småbarnsvdelning vilket..... är ganska understimulerande men pedagogerna var härliga o det märktes direkt att Noomie kommer få det bra där. Och hon kommer kunna vara mycket med de äldre barnen också, så jag tror det blir bra ändå. Bättre för henne än att vara hemma på heltid med mig som inte orkar nått. 

Vi har också haft besök i veckan! Dels av pappa som jobbade i stan o kom förbi på middag, det har ju liksom ALDRIG hänt innan!😆 
Och så kom kusinerna Jack o Alfred och vi käkade pizza, lekte på Noomies rum och var en heldag på Busfabriken! Mammorna var helt slut efteråt men kul hade vi 😂🤗👌  
(Dagens bästa bild, Johanna åker ring-rutchkana! jag trodde hon hade ett barn i knät därav stod jag redo med kameran 😂)



I helgen jobbar Martin, o jag ska försöka orka åka iväg med saker till loppis... shit vad det rensas o rensas men aldrig känns det som om vi har plats ändå 😆 

//mamanéa




Kommentera

Publiceras ej