Igår kväll var det fiiiiiinaaaaaaaal!! 
Det var rätt märkligt att tänka på att när årets melodifestival drog igång och finalen fortfarande kändes långt borta, satt jag i Klevshult i ett hus som inte än var ihoppackat... Jag vet att jag sa då att när finalen kommer så kanske vi bor i Linköping. Det kändes avlägset o overkligt, men så var blev det. 🤪

Appropå overkligt så ska jag tydligen föda barn snart! 😵😱 Jag har en känsla av att magen har sjunkigt ner lite de senaste dagarna, men det är svårt att bevisa för jag/vi har ju varit heeeelt sämst på att föreviga gravidmagen den här gången... Mest kanske för att vi inte bott tillsammans, jag vet inte hur många helger som jag gått o tänkt att vi ska fota magen, o sen har tiden gått o ingen bild blev tagen "denhär helgen heller"... 
Men här kommer äntligen en bild, v38 (37+1) igår alltså.. Shit vilken mage jag har ändå! 😂😎😍


Idag har jag o Noomie varit på lekplatsen medans Martin fixat med vår nya kompis; Ådi, robotdamsugaren! Det ska bli spännande att se hur den funkar i vardagen, men jag har inte jättemycket emot att kunna säga "Hey Google, starta Ådi" och så har jag hela hemmet dammsuget fast jag själv sitter kvar i soffan...... att ha en teknik-pryl-galning till sambo har sina fördelar ibland 😉



//mamanéa









Kommentera

Publiceras ej