Spisen i lägenheten hade sett sina bästa dagar o efter att ha påpekat detta till hyresvärden blev vi lovade en ny spis. Igår kom den! 
 
Hahahaha! Detta är alltså en sprillans ny spis, med PLATTOR?! GÖRS ens sånna längre? 😅 Ja det är väl inte årets modell iochförsig men......... 
Resten av köket är... också i behov av lite kärlek. Minst sagt. Alltifrån plastmattan på golvet med fläckar som inte går bort, kyl/frysen från 1800-talet, bar-bänkskivan som är sjuuukt belamrad fortfarande (det är ju vårat fel..) och så själva skåpen som.. sett sina bättre dagar... 😂 viss skillnad från köket i Klevshult kan man ju säga.. Dock, är dethär köket bättre än det gamla som var i Klevshult, innan vi renoverade. Vi försöker fokusera på det, även om jag såklart redan har en ritning i huvudet på hur man skulle kunna renovera/planera om detta kök...🙈😆 Dock, detta är en hyresrätt så vi kommer inte kunna göra om det. Men under bänkskivan kommer det snart skåp, så vi slipper ha flyttkartonger med grejjer... Och så ska jag hitta nån fin matta och lite nya gardniner så ska det nog ändå kunna kännas helt okej här, hoppas jag 🙂

(Asså jag har verkligen inga bilder på köket..... 🤔 Smärtsamt mycket bilder på Klevshultsköket insåg jag dock når jag letade egenom galleriet..... 💔 Jag får fixa det imorgon!!) 

Och en liten detalj ifrån kvällen... Ingen kan väl säga att jag har "en liten mage" längre iaf?! 😂 

//mamanéa









Kommentera

Publiceras ej