Hmm... när fick ni se bilder senast? 
Det kan ju ha hänt nått sen sist...... 
 
Vi bestämde oss för att bryta upp golvet..
 
Och sen la vi golv igen..
 
Och sen massa gips...
 
Och ännu-mera spackel...
 
 
Och sen skulle vi välja tapeter! Shit vad svårt...
 
 
Men när vi väl valt, o M tapetserat, skulle det läggas golv...
 
 
Och ja... sen här är vi nu;
 
 
Rätt stökigt. Själva rummet är egentligen klart, nu saknas lister, element, fönsterbrädor och gardinstänger, innnan vi äntligen kan flytta in i rummet igen.
Det är lite mörkare än jag hade tänkt mig..... Men asså det är jag (o Martin) som valt så det är inte det är det blev fel, det blev bara mörkare än jag föreställt mig det. Nu kommer vi inte längre dock,  helgerna är fullspäckade och på veckorna orkar vi inte dra igång projektet efter jobbet. Dedline är fortfarande till Martins födelsedag, 7/1, och  jag har svårt att se att vi inte skulle fixa det över jul-/nyårshelgen.. 😊 
 
//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej