Ushinamej vilken natt 😅 Martin är o fiskar inför SM om två veckor, så jag o Noomie sov tillsammans i stora sängen. Dock hade hon först svårt att somna och sen vaknade hon hundra gånger.. Och sen sov hon PÅ mig så jag knappt vågade röra mig. Och sen kom Shaggy o gnällde. Och så frös jag o känner att jag håller på att bli sjuk.. ush fy vilken natt 😑 Men idag ska jag o Noomie bara mysa o ta det lugnt. Vi ska titta på Greta Gris en stund innan vi går upp o gör frukost. Sen ska vi ut i trädgården o fixa potstislandet. All potatis, lök o morötter ska tas upp. Sen ska komposten grävas ur och allt blandas ner i potstislandet. Och sen ska jag flytta mina 3 blåbärsbuskar till potstislandet för vi ska ta bort "rabatten" som de står i nu. Och sen ska jag bygga ihop komposten igen och hoppas att den håller ihop så vi kan börja kompostera igen. Ni hör ju att jag aldrig kommer hinna allt det där idag. Men hoppas att vi kan vara ute en stund i alla fall. Och att jag slipper bli sjuk. Så här snygg var vår packning när vi åkte tåg förresten... Jag sa ju att det såg knäppt ut 😆
//mamanéa

Kommentera

Publiceras ej