Martin är iväg med jobbet inatt så jag o Noomie sover tillsammans i den stora sängen. Tur det. Jag packade det mesta igårkväll men hade så satans svårt att somna! Jag la mig vid 21:30 o låg säkert 2 timmar med mobilen för att hitta ett lugn. Kollade mer på tradera, läste en blogg till.. jag kunde bara inte slappna av  o somna. 
 
Sen vaknade jag klockan 4 med ett ryck. Kollade klockan o suckade.. låg o vred mig en stund men lyckades somna om till 06. Sen var det kört. Nu ligger jag här o väntar på att det blir dags att gå upp. 
 
Noomie vaknade en gång o var ledsen. "Jag vill ha en blååå!!" Grät hon, o sen somnade hon om. Knasig dröm. Sen vaknade hon till o var glad här nu efter 06 när jag var vaken. Hon fnös till lite som om någon sagt något roligt, sen fnittrade hon "hihihi" o sen blev det tyst. Haha så gulligt! 😁 😍
 
Nehe.. tåget går vid 10 idag, vi är i Härnösand 19. Det är snart dags att gå upp o fixa klart allt. Det blir kul att komma iväg, onödigt att jag inte fått sova ordentligt innan dock...... 😆
 
//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej