Jaha en snabb update såhär på kvällskvisten: Noomie är sjuk.  
Nja nej inte sjuk-SJUK men hon har börjat hosta och varit lite hängig på kvällen.......... oväntat. 
 
Jag vill bara lägga mig ner o gråta. Fan fan fan. Visst det är jätteskönt att vara hos mamma o pappa för mig när jag mått dåligt, och det blir ett annat slags mys om nu Noomie blir sjuk också. (Mer film, spela spel, barnvagns-promenader...) Men det var ju inte så det skulle vara! Vi skulle ju vara friska o pigga och göra massa saker!! Idag har vi inte ens gått utanför dörren. Men Jonas & Katarina kom hit på middag o spelkväll, supermysigt att träffa några iaf. 🤗 Imorgon vill-vill-vill-VILL jag.... göra nått men vad vi orkar är en helt annan femma. Blir nog en lugn dag imorgon också, så är väl chansen större att vi faktiskt orkar göra nått nästa dag.. tur vi skulle vara här hela veckan, än finns det några dagar kvar att hitta på saker på! 🤔
 
//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej