Började denhär jobbveckan hostig och trött efter en veckas förkylning hos mamma o pappa. Veckan har gått riktigt fort tycker jag, och avslutades igår med.. inte superroliga samtal med folk på jobbet. Försöka att se det positiva och att det ommer bli bra i längden, sen åkte jag hem utan jacka och köpte en flaska bubbel bara-för-att. Martin lagade biffar med sås o potatis, jag dammsög och städade undan i köket, sen satt vi och åt/pratade länge och Martin spelade gitarr.. helgfeeling deluxe! 😊 
 
Har snickrat lite på Noomies önskelista..tänk att hon snart fyller 3 !!! 🤔
 
*Rutchkana 
Japp Noomie fick en rutchkana förra året som hon ääälskat från första stund. Men.. den är inte så utmanande för henne nu, så en större skulle verkligen gå åt. 
 
*Lekstuga 
Kanske ihopbyggd med rutchkanan? Finns ganska många fina "lekhus" kombinerat med gungor, rutchkana, klätterställning... det vore bra att ha myclet för henne att greja med i trädgården, då det är min enda chans att få nått gjort där ute 😆
 
*Sandlåda 
Åh hon har fått ha en sandhög i potstislandet men ärligt talat vill jag nog avgränsa lite mer, framförallt för hennes skull så hon inte blir så smutsig som hon blir av jorden... en sån liten "balja" tänker jag mig 😊
 
*Trehjuling
Är det inte väldigt lämpligt med en trehjuling när man fyller 3 år?! 😃 
 
*Gitarr
Noomie älskar att spela på Martins gitarr och det  är väl klart hon behöver en egen liten variant att spela på 😊
 
Hmm..... Jag vet att det är bra att ha några saker uttänkt när mamma/svärmor börjar fråga vad hon önskar sig. Så mamma, var så god 😉😘
//mamanéa 
 

Kommentera

Publiceras ej