Livet delas in i några före o efter. Innan man fick barn, efter gymnasiet..  osv. Och just nu är det en hel del som ska hinnas med "före jul" 😂 

Typ julklappar. Jag blev nästan färdig med dem idag faktiskt. Nu är det syrran och Annika/Magnus kvar.. Det får jag lösa.. i helgen eller nått XD 

På jobbet är det budgetarbete i December-januari, och jag har en stor deadline imorgon. Jag brukar ha panik och hata det, men i år förstår jag på ett helt annat sätt vad jag håller på med, och det känns faktiskt spännande och som att jag KOMMER få bitarna att trilla på plats tillslut. Typ... imorgon runt lunch.. XD

Sen försökte jag slå in julklappar ikväll men först tid cellofanet slut o sen snöret... haha så imorgon efter jobbet måste vi åka o handla lite.... ska även inhandla min del till julbordet med Dambergs imorgon, rödbetssallad och prinskorv 😆 

Sen.. äntligen.. ska det bli lite ledigt.
//mamanéa 

 


Kommentera

Publiceras ej