Vilken kväll!! 
 
Det var middag o uppträdanden o dans o massa mingel.. kanske lite för mycket mingel.... 🤔 Dock inga större skandaler som jag vet om än jag, inte jättemånga som var "askalas" och gjorde bort sig.. Inte jag heller, vad jag minns 😆 jag hade verkligen inte tänkt "stänga stället" men tiden bara flög iväg! Jag fick ett erbjudande om skjuts vid 12-halv ett men tyckte det var alldeles för roligt för att åka då. Det är ju  då man ska åka hem dock... jaja jag dansade på tills det bultade i fötterna och tillslut delade vi en taxi mot stan..halv fyra bäddade jag ner mig 😐 
 
Det där med bilder glömde jag helt bort tyvärr men... Jag kände mig snygg iaf 😘
 
 
//mamanéa 

2 kommentarer

Johanna

14 Jan 2018 11:08

Superfin 😘

Becca

15 Jan 2018 12:48

Fiiinaste! 😍

Kommentera

Publiceras ej