I skrivandes stund ligger jag på soffan efter ett vamt bubbelbad på hotellrummet. Wow vilken lyx! Ikväll är det fest med jobbet, "After Peak party"och bor man långt i från stan kan man ju vara nykter, be sin sambo hämta en mitt i natten eller.. ta in på hotell. Sjukt lyxigt. 
 
Jag ska snart göra mig i ordning o sen sticka hem till en kollega o dricka lite bubbel och eventuellt prova egenom hennes garderob. Den sägs vara enorm.... 😆 känner mig så lyxig och girly så jag känner knappt igen mig själv. Dock så skar det i hjärtat när M&N lämnade av mig utanför hotellet o Noomie sa "jag kommer sakna dig mamma" 💔
Men det ska bli kul 😊 och såklart har hon det toppen med Martin så jag försöker att inte tänka på det.
 
Det ska bli så himla roligt ikväll som det alltid är med jobbet, över 400 Pers kommer så det finns ju alltid nån att prata med 😉 
 
Igår firade jag in helgen med Martin o eftersom jag inte tänkt posta några pre-party-bilder här så får ni en fin från gårkvällen istället. NU är det dags att välja klänning!! 😁
 
 
//mamanéa 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej