Promenerat 1 mil idag, med Noomie i vagnen, sovande en stund sen vaken o tittade på kossorna som vi passerade. Skönt att komma igång med träning igen, vansinnigt sugen på att springa är jag egentligen inte, men det ska bli skönt att klara av det igen. 
 
 
Skönt att rensa tankarna, när jag går där i min ensamhet och det enda som hörs är vagnens knarr och insekterna längs vägkanten. Jag hinner fundera på praktiska saker jag ska göra när jag kommer hem, vad jag vill bli när jag blir stor, träningen, jobbet, om inte Noomie behöver några nya skor, vilka blommor jag ska flytta vart, om det kanske är dags att bjuda hem några vänner på fika såhär när vi varit själva "bara vi" ett helt dygn.....
 
OCH SEN VAR DET FOTBOOOOOOLL!! 
Vi är ju inte direkt i närheten av att vara fotbollsintresserade utan jag ser det som ett 100% arbetsrelaterad ärende att hålla koll på Fotbollen (och HV71 när det är Hockeysäsong..) därför hade vi på Teven i alla fall och följde matchen. Synd att vi förlorade... tur att jag är ledig  (inte behöver deppa över det med kollegorna kommande 2 veckor 😆) Dock innebär ju fotbollen folkfest och ja, det är väl klart att det är lite spännande 😎
 
 
På eftermiddagen kom ett LITET regn över Klevshult, precis bara sådär så hela tvätten blev blöt innan jag han panik-draner den, men gräsetblev inte ens fuktigt. Så.. nu ska jag sortera upp tvätten! #semesternöjjen
 
//mamanéa 

1 kommentarer

Lisa Karlberg

08 Jul 2018 17:39

Vad duktigt att gå en mil! Jag har blivit alldeles för lat under semestern...

Svar: Åh tack! Jag tog det lugnt och det fick ta den tid det tog men det var skönt! 😎
Linnéa Lundgren

Kommentera

Publiceras ej