Första gången på år o dar som man ska jobba en  hel vecka alltså och det har aldrig känts så kort som nu! Kanske för att det är sista veckan inför semestern, det är liksom ungefär fyra miljoner saker att få gjorda 😂 Dessutom har Martin varit på kommunfullmäktige o tandläkaren, det är supervarmt ute så alla blommor torkar=1.5 h vattning på kvällen... och snart kommer Chrille&Becca och även om de gillar oss fast vi är som vi blev så är det lite som ska fixas (alltså, jag städar inte ihjäl mig men sängar ska bäddas, gäst-toan fixas, mat planeras o inhandlas....) 
 
Jag tror jag har gått upp några kilon också. Inte för att kilona egentligen bryr mig, alls, jag har insett att det handlar om att vara nöjd med sig själv och att vara stark o må bra. Och såklart för min del att inte ha ont i ryggen. Men.. Jag har ont i benen/fötterna. Jag känner mig svullen och det är klart jag går ca 7000 steg på jobbet en vanlig dag men det gör jag ju jämt. . . . .
Sen tog vi bilder på jobbet för ett tag sen. Bilder för att ha i sin mailsignstur o sånt så det är enhetligt o man ser vem som är vem. Det var egentligen då det slog mig.. herregud, Jag har ju dubbelhaka!!! 😐 
 
Och behöver sova ett par dygn eller så....
Okej det var faktiskt inte kul. O även om jag inte tror jag klarar det själv så... måste jag ta tag i detdär nu "igen". Fast jag vet ju hur och vad jag ska göra, både träningsmässigt o kostmässigt men... jag hatar startsträckan.  
 
Jaha........ imorgon är det sista dagen före semester. Jag kommer nog ha en liten klump i magen över att allt rullar på när jag är borta, men samtidigt är jag väldigt trygg i att min planering kommer hålla både kometensmässigt och på ledarfronten. Vi får se hur många dagar det tar innan nån ringer 😆😉 
//mamanéa 

1 kommentarer

Lisa Karlberg

29 Jun 2018 17:26

Jag borde också ta tag i min motion.. för att bli piggare, starkare.. och för att nästan alla mina byxorn spänner runt midjan! Hahaha

Svar: Åh hur ska du göra?! Jag behöver lite inspiration så vi kanske kan teamworka?? 😁
Linnéa Lundgren

Kommentera

Publiceras ej