"Vi måste verkligen sova lite" både jag o Martin var galet trötta efter lunch idag. Noomie sover inte jämt längre men hon behövde det idag. Vi la oss alla 3 i sängen och efter EN TIMMES fight somnade Noomie. Martin o jag tittade på varandra, vände oss om och somnade 😂 efter en timme vaknade jag, och nu ligger jag här o njuter av ljudet av snarkningarna från min trötta familj. 💟 
 
Igår var det midsommar! Först en lång väntan hemma då vi inte gjorde så mycket alls, åt sill-lunch sen lämnade jag Shaggy på Hundhotell!  Tillslut åkte vi till Fryele och såg på midsommarstångsresning, och jag dansade med barnen. Alla andra vuxna i sällskapet stod o tittade på 😆 sen blev det fika, lotter och skytte! JAG VANN! Fast det pratade vi inte så mycket mer om den kvällen, jag är serriöst ingen tävlingsmänniska, vilket de andra 3 är, så... det var ju lite onödigt att jag skulle vinna 😂
 
Sen åkte vi hem till dem och åt middag. Supergott, grillat och jordgubbstårta 😊 Sen satt vi faktiskt o pratade hela kvällen, förutom en timme ungefär som vi la mitt i på att söva de extremt övertrötta barnen.
 
Vi sov över hos dem, så imorse blev det ägg&bacon-frukost, sen lite lek innan vi åkte för att hämta Shaggy o sen komma hem till oss igen. En riktigt fin midsommar! 
Och  här kommer bilderna 😉😘 
 

1 kommentarer

Lisa Karlberg

26 Jun 2018 22:38

Men naaaaw! Hundhotellet är nåt av det sötaste jag sett! 😍

Svar: Hehe ellerhur!? Riktigt bortskämd vovve efter ett dygn där 😊
Linnéa Lundgren

Kommentera

Publiceras ej