Jaha jag o Noomie är ute å åker "igen". Nu är det påsklov i Härnösand som väntar, skidåkning, snöskottning och kaninbus längtar vi efter. Jag ska också försöka få till några dejter med "gamla kompisar" som jag inte träffat på länge, alltid lika kul ☺  
 
De senaste dagarna på jobbet hade jag dock feber. I tisdagskväll när jag kom hem gick jag raka vägen o la mig, och jag hade några viktiga möten under onsdagen som jag inte kunde skjuta på 2 veckor (eftersom jag nu är ledig en vecka) så det var bara att pallra sig dit. På torsdagen var jag lite piggare, men tog en lugn dag o gjorde bara det absolut viktigaste, och sen hem o packa. 
 
Via Hanna & Andreas, som fick en liten dotter för en vecka sen! Jag var bara tvungen att krama om dem lite innan vi åker norrut, o gissa vad lilltösen ska heta?! Linnea😍
 
Nu är vi alltså på tåget, jag och en lite hostig men lugnt sovande Nomnom. Hon är supertaggad på att träffa mormor, mossa, Enna, och kaninerna. 😂 och tågresan går bättre än på länge! Först direkttåg från Jönköping till Stockholm, så inga byten-bara en sån sak! 
Sen skulle vi ha 20min på oss i Stockholm vilket jag var nervös för men tåget gick fortare än planerat så vi hade nästan en timme på centralen😎 så vi han strosa runt o titta på saker och så köpte vi glass och tittade på folk 😆 jag  har inte alls lika ont i huvet som jag brukar ha och känner mig allmänt lugnare till mods. Nåja, den värsta "åksjuke-delen" av vägen är fortfarande nån timme bort, men jag har ett bra utgångsläge 😉 
 
(Jönköping tidigt imorse)
//mamanéa 
 

Kommentera

Publiceras ej