Ha! Jag vet inte vad som händer, varje minut känns planerad på något sätt... det har varit mycket rensning av SKOOOR hela veckan, alla skor sov var uppe förra lördagen skulle fotas, registreras och sen komma in på HEMSIDAN: WWW.LENOM.NU 
Kolla där.. jag är dock fortfarande inte klar, skulle väl i runda slängar säga att jag har 100 modeller kvar uppe... modeller, alltså inte styck för det kan ju finnas flera storlekar av samma modell... 
 
Idag var vi först på vänsterpartiets årsmöte för Jönköpings region. Det var i Vaggeryd så inte så långt att åka, därför följde jag o Noomie med och lyssnade o fikade mest. Efter lunchpausen åkte jag o Noomie o handlade dock, och sen sov Noomie i bilen på ägen hem. Eftermiddagen ägnades i tvättstugan, herregud det är tydligen ingen som tvättar hos mig längre..... 😂 det var fint väder idag så man "borde ju" gått ut men jag var verklgen inte på humör.. får se om vi får lite frisk luft imorgon istället 🙃
 
//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej