Idag gjorde vi denna simpla söndag till en PREMIÄRdag! Noomie fick nämligen för första gången gå på BIO!! 😁 Med sig hade hon förutom mig bästa storasyster-kompisen Alice. Det var två mycket taggade tjejer kan jag lova, med varsin liten godispåse som höll varandra i handen och valde platser för att se ALFONS ÅBERG. Det var 3 små kortfilmer om Alfons, baserade på de klassiska böckerna så jag kände ju igen alla storys, Noomie vet jag inte riktigt om hon kunde alla 3 men en av dem är iaf en favorit här hemma och en av de andra vet jag att vi läst... 🙃 
 
 
Efter bion fastnade vi lite i LasseMaja-utställningen som var i lokalen bredvid. Där kunde nog tjejerna lekt resten av dagen men mammorna var hungriga så vi åkte till Max o åt och sedan hem till Alice för att dom skulle få leka lite 😆 
 
Resten av dagen har jag mest fixat skor. Och haft söndagsångest inför den kommande veckan. Utvecklingssamtal för mig, verksamhetsmöte x2, och så grejjer på kvällarna och sen drar Martin till stockholm... bläk. Som sagt inte alls astaggad.. men det ska nog gå bra.....om jag bara  släcker ner o sover nu 😂👌
 
//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej