Igår var det dags för eventet som jag gått och planerat i säkert 2 månader. Eller nja, jag bokade in datumet och har sen tänkt lite olika scenarion och funderar på upplägg.. inte detaljplanerat direkt. 
 
Men igår började dagen med städning, och sen bar vi upp skor från källaren.... och sorterade, och ställde i ordning. Och bar upp fler skor... 
Och sen fixade jag snittar, dukade fram chips o lite godis och dricka och sen kom mina fantastiska gäster! 
 
Det var så kul! Jag körde en liten presentation om företaget & berättade om vår hemsida och vårt koncept (www.lenom.nu) och sen fick alla gå runt och kolla på skorna. Prova, känna, titta... efter nån timme samlade jag ihop alla igen och så körde vi ett quiz som Martin satt ihop "vems skor" bilder på skor som personer haft i olika sammanhang och så fick alla gissa vem/vilka det var. Det kändes uppskattat och rätt annorlunda. Sen blev det en liten naturlig frågestund och tjejerna var nyfikna på företaget och  vårt upplägg, det var oförberett så jag fick improvisera men det kändes bra. Sen fortsatte skotittandet och fikandet. Jag fick springa ner till "lagret" i källaren ett par gånger och leta efter nya storlekar/modeller o tillslut köpte nästan alla 2 eller 3 par skor 😃🙂
 
Jag satte igång Melodifestivalen på teven i bakgrunden lite, men när folk kände att de kollat färdigt på skorna blev vi sittandes i soffan och fikade/kollade o pratade resten av kvällen 😊 
 
SUPER STORT TAAAAACK TILL ALLA SOM KOM! Jag tycker det blev en jätterolig kväll och jag gör gärna om det!😄
 
//mamanéa 

1 kommentarer

Johanna

11 Mar 2018 15:46

Tack så hemskt mycket själv! Alla hade supertrevligt :D

Kommentera

Publiceras ej