En "helt ovanlig" ö utanför Norrtälje. Vad fint det är här! 
Martins jobb bjuder på HÖSTMÖTE med respektive så 2 dagar fulla av god mat, dryck, festmiddagar och aktiviteter. Idag har det varit 10-kamp(eller kanske 20-kamp..!) med allt ifrån kluringar och gåtor till pilskytte, spökboll och yxkastning. 
 
Träffar enormt mycket nytt folk, väldigt många trevliga och inspirerande människor. 
 
Nu är det lite lugn eftermiddag innan det är dags för middag, det ryktas om kräftskiva....! 
 
Noomie är hos min mormor o morfar, med min kusin Matilda. Idag har de varit på Junibacken och Noomie verkar ha haft en riktig spännande dag, Matilda har skickat bilder o småupdates flera gånger. Tänk vad stor Nomnom blivit som kan åka på utflykt själv med Mattis & mojmojUlla! 😍 Och vad tacksam jag är, att mitt barn får ha en sån fin relation med både min mormor o kusin.
Matilda eller Mattis som vi säger, kallar Noomie för "extra moster" hon har ju två mostrar, mina systrar alltså, och så har jag två kusiner, Rasmus o Matilda. Eftersom Rasmus är "OnkelRasmus" kan ju inte Matilda vara "bara Mattis". Så hon är extramoster Mattis. 😂 3åringars logik alltså..  😎
 
Nehe, nu är det nog dags att leta fram lite kläder till kvällen, kräftskiva eller ej..! 😘 
//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej