Då var det klart! Månaden alltså. För man får inte gå över mer än 1 månad här (i sverige blir man ju igångsatt efter 2 veckor..) så Maj kommer det inte hinna bli och Mars är numera passerat! Coolt! 
Jag har ändå varit så inställd på nått sätt att det skulle bli i Mars fast jag såklart mycket väl visste att det kunde dra över så det känns lite fint med April. Ännu mer vårväder 😎 

Nu ska jag bara lyckas knipa mig egenom denhär första mytomsbundna dagen så är det fritt fram sen 😉 Näh, jag vet, jag kan inte styra över det idag heller 😂 Igår kväll var bebisen superaktiv igen, och jag hade några regelbundna sammandragningar men aldrig som gjorde ont eller blev mer än just 2-3 i följd.. Idag har jag mer en såndär molande känsla av mensvärk.. Så pågång är det ju!! 

Igår byggde vi iaf coolaste legotornet jag o Noomie! Jag älskar duplo, fattar inte att ungen inte leker mer med det.. Eller, hon leker endel med det, rollekar med alla gubbarna 😆 Dom ska oftast åka på utflykt i ett jättelångt tåg av legobilar, eller åka rutchkana och stå i kö o vänta på sin tur 😁 Men själva byggandet?! Not so much.. 


Och Olle är såklart med också, som alltid. ❤

//mamanéa



1 kommentarer

Cissi

01 Apr 2019 13:17

Jag hade typ panik över att Erik skulle födas 1 april, men han dröjde ända till den 6:e. Början på april är ju superbra att fylla år hälsar han! 😊

Svar: Åh vad skönt då är jag ju inte helt knäpp som tänker så!! 😂 Haha, juste, han ska ju snart prova att fylla å för första gången ju! 😍
Linnéa Lundgren

Kommentera

Publiceras ej