Såååå... allting såg bra ut när leveransen kom och vi var taggade på att börja montera så efter lite röjjning av annat som var i vägen plockade vi upp lådorna och insåg att 2 skåp saknas.. och ett antal dörrar.. och täckskivorna, även om inte de var så himla avgörande. Så, nu gick vi återigen från "snart är allt på plats" till jaha -vi lever i BYGGkaos, bebisen kommer när som helst och exakt ingenting är iordning så vi liksom kan ta det lugnt..... Å andra sidan, vi är här. Delarna som saknades är redan beställda och borde komma nästa vecka = Martin har nått att göra när han får panik av att "bara vara hemma" 😆 Och det blir bra när det blir klart. Såklart. 

Och annars fortsätter jag vara gravid. Skriver om förlossningsbrevet idag bara för att det kan ju vara trevligt för barnmorskorna att läsa det om det är lite färgglatt... 🤣 Funderar på om magen sjunkit ner något? kanske lite..? Inte superlätt att se med dom byxorna kanske.. Men pedagogerna på fsk tyckte jag såg "pigg o fräsch" ut iaf 😂😍

Ibakgrunden ser ni Ådi, som fått flytta in i sovrummet pga "köksrenoveringen".. 

5e dagen över tiden idag, 40+4 avklarat. Ändå rätt kul. Om jag tänker efter så var det på denna dagen som förlossningen började dra igång med Noomie.. hon var beräknad på söndagen o det började lite smått på fredagen.. Å andra sidan har jag haft förvärkar och sammandragningar ungefär hur länge som helst ju så, det har väl ingen betydelse.. 😆 Det kan iaf bli närsomhelst, det blev ju inte "sista mars" som jag ville o inte heller "första april"  som jag inte ville, så nu spelar det ingen roll. Kom bara kom lilla bebis, vi är så redo vi kan bli! 😍🤩😂



Kommentera

Publiceras ej