Sitter med en väldigt gottsovande plutt på armen, och Noomie klipper o klistrar väldigt koncentrerat bredvid.. flitens lampa o lugnets tystnad avbyter varandra fort idag. Först tog Noomie en fotokurs och fotade lite....... 
Fint va 😆 


Sen har jag o Noomie planterat, och packat upp en flyttkartong som det stod "blomkrukor PRIO 1" på, alltså sånna blomkrukor som jag verkligen ville ha till lägenheten. Och dessa var de som var i?! Hur tänkte jag där...? 🤔 
Det blev iaf fint med lite köpekryddor planterade, och jag gillar enkelheten med lägenhet på nått vis, plantera två krukor-plocka undan-klart! Inte världens projekt att typ ha ett helt land att plantera i, en hel arbetsbänk att rensa/jobba på, hundra olika krukor att fylla, vattna o underhålla... 😆 jaja. 

Igårkväll blev det sushi till middag! Äntligen! 😍 Noomie äääälskade faktiskt de med lax, smakade några andra bitar men de var inte så populära. Men hon åt ett gäng bitar mer än vi väntade oss! Kul! Tycker det är häftigt att hon vågar prova nya saker 🤗

Insåg just att jag inte lagt upp någon bild på lilla kärleken här.... så kan vi ju inte ha det 🤪 Får inte nog av att titta på honom 😍😍


min lilla blondis 🧡
//mamanéa





Kommentera

Publiceras ej