Lowe.

Jag har inte orkat skriva om förlossningsberättelsen än.. men det kommer. Jag ska göra det. Jag saknar att jag inte skrev nått ordentligt efter Noomies förlossning, så det kanske kommer också... 🤔 


Äntligen har alla delar till köket kommit, o Martin är i full gång med att skruva ihop allt. Det är verkligen kaos, överallt.. 😟🤣 Det är ju så ibland att det måste bli värre innan det blir bättre och där är vi verkligen nu. Disk överallt, hallen är full av skor och gammalt emballage, badrumsdörren står öppen och det är tvätt över halva golvet till följd av att tvättkorgarna är fyllda med ren tvätt som ingen orkat lägga på sina rätta platser än.. 😆 och vardagsrummet är dels fullt av köksgrejjerna som på sikt ska flytta in i köket, fortfarande gitarrer i sina fodral i en "hög" i hörnet, disk på soffbordet och sen pysselsaker över hela köksbordet för att jag o Noomie har pysslat i omgångar och så PAPPER!! Herregud vd papper, brev, räkningar o reklam det är blandat på köksbordet och samtliga övriga "ytor"....... ja det är kaos verkligen. Jag har iaf gjort en liten tavla med Lowes hand o fot. Han tyckte det var väldigt läskigt att bli målad på både foten o handen, och var inte alls medhjälpsam med att trycka på tavlan... men... det blev fint ändå 😆

Och så har jag tagit mig utanför dörren, äntligen, o gått en liten promenad i vårsolen med lilleplutten i vagnen 😍👌



Bara på kvällarna kommer det över mig som en smäll att jag saknar huset. Jag saknar det stora köket, som dels var fint o dels hade alla saker sin plats. Exakt motsats till hur det är nu alltså. Och så saknar jag att kunna gå ut i trädgården, ha gungan till Noomie och få frisk luft.. Men, annars är det väldigt bra. 

//mamanéa

Kommentera

Publiceras ej