"Jag ska aldrig bli en sån mamma som..." hur många gånger har jag inte sagt det?! 🙈 förmodligen ungefär likamånga gånger som jag strax senare suckat åt mig själv och insett att jag just gjort exakt så. 

Som nu. Jag hetsar över bebisens #2-vanor. Det är inte som det brukar, och plötsligt blir jag en fukking CSI-agent som ska försöka utreda vad som orsakat förändringen. 
Vad har jag ätit?! 

Samtidigt känner jag mig sådär 2a-barnet-cool och säger högt (för att liksom övertyga både mig själv o omgivningen) "men han mår ju bra! Pigg o glad o pratig precis som vanligt, det ordnar sig nog snart!" . . . . Jaja.. 

Idag har vi iaf besökt Kosterhavets nationalpark. Lowe sov sig egenom iaf första halvan av utflykten.. Stor Katamaran (båt) till Syd-Koster, först fikade vi och sen gick vi på Naturum där vi bland annat fick klappa sjöstjärnor och krabbor! Endel krabbfiske, kaffepause på några klippor, promenerande med fin utsikt, glass och "spring så fort du kan", sen blev det båten hem igen och så körde vi bara 10minuter till en ny camping. Noomie o jag badade i havet medans Martin lagade middag, åh så klart o fint vatten o dessutom sandstrand!

Här kommer lite bilder från dagen 😘



//mamanéa 











Kommentera

Publiceras ej