Vi bestämde oss för att gå till restaurangen som låg vid campingens badplats igår kväll. Det skulle vara trubadurafton och det var en skön duo som spelade väldigt blandad musik, och gjorde ett tappert försök på Noomies önskelåt; Lollo-och-Bernie-sången 😂


Det var god mat, Lowe sov gott i vagnen bakom en skärmvägg i glas (toppen ju! Jag såg honom perfekt och han var samtidigt skyddad från ljudet) Noomie skötte sig exemplariskt, sjöng med i låtarna, klappade händerna o dansade, och åt såklart pannkakor, som alltid när vi äter ute 😂 men då vet vi ju att hon äter bra så det är skönt att inte behöva tjata när man är ute. Jag åt fish&chips, något jag egentligen inte brukar gilla men det här var supergott o vällagat så jag kan verkligen rekomendera det! 

Till efterrätt hade de blandannat "marängswish för 2" som vi delade, och alla 3 blev mer än mätta 😍😎

Mmmmmm.... ser inte så mycket ut, men det var en stor portion kan jag lova o sååå gott! 

En jättefin kväll och sen somnade vi gott i husbilen, för att idag vakna till ÖSREGN och en plan om att dra oss lite innåt landet för att komma undan det värsta stormovädret som väntas vid kusten.. vi får se vad den här dagen har att erbjuda 🤗
//mamanéa 




Kommentera

Publiceras ej