Blogg.se fortsätter tyvärr krångla och jag har börjat säkerhetskopiera det jag skriver.. Vi är iaf påväg med husbilen efter mycket om o men, vi har sikte på Västkusten, och hoppas att vi kommerfram till Strömstad under dagen. Tyvärr ser det ut att bli rätt tråkigt väder hela veckan, men det är ju inte mycket att göra åt. Martin tyckte vi skulle åka över till Tyskland för att jaga solen men jag fegade ur med tanke på det ovaccinerade barnet.. Hoppas ändå vi ska få några solglimtar och att vi ska hitta fina campingplatser. 

Vi håller faktiskt på att bygga en blogg kring just vårt husbilande! Målet är att publicera den under denna förata vecka, det kommer då finnas lite inlägg och resedagbok upplagt så jag hoppas ni ska gilla det 😊 
Den här bloggen ska ju handla om barnen... och.. tja den ena höll oss vakna inatt nu igen. Inget verkade hjälpa, han kom liksom inte till ro utan bökade runt fast han var trött.. riktigt jobbigt.. vid 7.30 hade dessutom Noomie kommit till oss för en stund sedan o ville gå upp så jag tog med barnen så Martin fick sovmorgon, det är inte dirket vanligt att han varken vill eller kan somna om så på morgonen men efter denna natt......

Nu är Noomie riktigt taggad på att stanna o leka nånstans, Lowe sover så mysigt när vi kör o verkar inte ha bråttom alls att stanna 😊 just nu.. 
//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej