Vi var bjudna på gult kalas hos en "kompisfamilj" eller vad jag ska kalla det.. Det fanns en hoppborg som barnen såklart älskade, och jag var tvungen att testa liiiite vilket var rätt riskey för ryggen men det gick bra. Noomie blev så glad när jag hoppade bara en litenliten stund 😁🤗👌 Studsmatta, massa andra barn, god mat och en pool som Noomie badade i 2 gånger!! Fast vädret inte direkt var perfekt, men jag börjar förstå varför "alla somrar var fina när manvar liten", hon badar ju oavsett! Springer alltid ut utan skor, äter frukost i solen även om det är kallt.. Sen får hon värma sig en stund hos nån o så var det ju när man var liten.. i alla fall!

ALLT var gult! Gula tilltugg som ost, torkad banan, minitomater o paprika, gula dekorationer som ni ser, fanta & trocadero... och givetvis var alla mer eller mindre gult klädda, precis som vi. (Själv bar jag Lowe i den gula bärsjalen💛) 


Det var så fint ordnat, och det var så mysigt att träffa alla där, som vi umgicks så mycket med när jag var yngre 💛 Tack! 

//mamanéa 



Kommentera

Publiceras ej