Så vi kom hem, packar om, och åker vidare. Ja, jag är inte så bra på att sitta still 😂 Och den här kommande resan har varit planerad länge, nu ska vi upp till Härnösand och hänga ett par dagar, vi åker med mina föräldrar från Stockholm så jag behöver bara ta tåget dit! 💪 

"Bara" men det ska nog gå bra. ALLT som är stort o behövs till barnen finns i Härnösand, vagn, bilbarnstolar, flytvästar, matstolar (Lowe visserligen förliten än så länge..) men det innebär att jag inte behöver kånka på så mycket. Bara barnen, lite kläder och nått pyssel till Noomie under resan. Shaggy får stanna hemma med Martin nu, att åka med Shaggy på tåg är jättelätt, det har jag gjort många gånger, men han OCH 2 barn.... njä. 

Vi ska alltså bara packa om egentligen. Och det mesta är ju packat/tvättat ordentligt sen Skiren så det är väl inte så svårt? Meeeeen.... Vi har lyckats vända upp o ner på hela lägenheten! Detta är visserligen bara vardagsrummet, men jag kan garantera att resten av rummen också är röriga.. En bild från verkligheten helt enkelt. #nofilter

Jag.. gillar verkligen inte när det blir såhär. Saker ÖVERALLT. Men vad gör jag? Viker tvätten? Plockar undan leksakerna? Plockar av matbordet?Nee.. jag lagar mat! Laxpasta till lunch, och så köttfärsbiffar med bulgur o sötsur-sås till några matlådor till frysen ... bra där. 

Blir fullkomligt galen på all röra, så förutom matöagning atädar jag nitiskt ett rum i taget för att "kunna andas någonstans". Badrummen och sovrummet blev det idag, så gott som perfekta iaf men, det blir inga bilder på det för det förtar ju liksom charmen med kaosbilden ovan. 🤣

//mamanéa






Kommentera

Publiceras ej