Min fina lilla mormor åkte med oss hem igår! Ja, jag hade hemlängtan. Martin skulle enligt planen hämta oss, men det har kört ihop sig för han på jobbet, o han har serriöst jobbat typ 6-20 hela veckan... Så mormor erbjöd sig att åka med oss, o så blev det! Stuvade in all packning,en cykel(noomies), vagn, hund två barn o så mormor o jag, o så åkte vi. 1,5h senare var vi framme, Stannade inte en enda gång, barnen var fantastiska! Vi handlade lite middag och sen åt vi i soffan 🙈 
Mormor stannade kvar över natten o sov i Noomies rum(vi har 2 sängar där, en 120cm och en 90, så det är inga problem med övernattare) Imorse gick vi en promenad på nästan en timme, o sen for mormor hem igen. Tänk att lilla mormor som snart är 80 år vill, orkar, kan och GÖR så för mig/oss. Jag är så tacksam 🧡

(Och vi åker nog till Skiren iaf en gång till denna sommar.... vem kan motstå liksom?!) 

//mamanéa 



Kommentera

Publiceras ej