Åh så varmt! Idag åkte vi till Smitingen, som ungefär alla andra Härnösandsbor...vi hittade dock en liten glänta i skuggan där vi la våra saker, solade, ammade, fikade, grävde i sanden, tränade och vilade. Och så tänkte jag på det där med få en strandkropp. Ta en kropp. Gå till en stand. Strandkropp. Jag har köpt en ny bikini som är vit/guld/champange, o jag har fått höraatt jag ser ut att vara naken i den på håll. Jag antar att folk tittade på mig idag därav,  om jag såg ut att gå naken mitt på stranden. Men jag bjuder på det. 

Ett tag gick jag iprincip naken, endast iklädd BADSJAL inkl. Bebis. Jag badade dock inte Lowe, är inte så småbarn-badar-vänligt där. Noomie därremot var i flera gånger, baddjur precis som jag ❤ 

På kvällen firade vi Elna som snart fyller 18 år. Firades med vegansk 3-rätters, bad på nya altanen och vissa (som inte behöver ha tuttarna flängandes (ammning) halva natten) sover på altanen! 
Imorgon åker Unni & Albin vidare, och vi har konstaterat att sålänge som vi varit alla 3 systrar på samma plats nu, har vi inte varit tillsammans sedan vi flyttade hemifrån. Alltså typ 9 år. Galet. 

//mamanéa 


Kommentera

Publiceras ej