Jag ställde precis en flaska vin i kylen i husbilen. När jag skulle gå mot dörren smällde det till. Alltså mitt i steget. Jag böjde mig inte, bar inte NÅGOT, gick inte i en trappa eller lutning..Bara på plant golv mitt i ingenting. Det smällde till i ryggen och för en sekund svartnade det framför mina ögon. Jag försökte ta ett djupt andetag men när jag sträckte på mig svartnade det igen. Fan. Fan. Fan. Fan. Förlåt, men jag vet inte hur jag bättre ska kunna uttrycka mig. 

Jag har haft lite småont de senaste dagarna.. jag har slarvat med min träning/övningar i drygt en vecka o efter det har det börjat komma. Vid svanskotan ungefär, eller området omkring svanken. Ryggraden känns värst, som om nått gått av. Men även musklerna runtomkring känns liksom inflamerade.... 😭 Jag vill verkligen bara gråta. 

Efter några timmars stretchande, fokus på hur jag håller hela kroppen, vila.. så kunde jag iaf gå normalt, utan att Martin tyckte det såg konstigt ut. Och det kändes okej men  jag vågar fortfrande inte sträcka ut helt normalt än.. 

Ja men det var väl en bra början på midsommarfirandet?! 🤔😩😰
//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej