Det varmt. VARMT. "Man ska väl inte klaga.." måste vara den mest uttjatade frasen i sverigw just nu. 🤣 O asså jo, det är asvarmt. Imorse när vi lämnat N på förskolan gick jag o Elna på promenad en timme! (Ja, Elna är här o hälsar på! 😍 Martin är iväg med jobbet -igen- så E o jag får lite egen-syster-tid! 💚) "Bäst vi går när Lowe ändå sover" tänkte vi, o bäst vi gick innan det blev över 25 grader också, kan man ju vara efterklok o säga.. 

Och natten var sådär uppstyckad igen. Jag har påiktigt sett varenda timme på klockan.. 01-nånting, 02-nånting, 03-nånting osv. Rätt trött. Så nu, när E gått för att hämta N igen, o gungar eller går till lekparken en stund, sitter jag i soffan o ska göra -ingenting-. Jag är jättedålig på det. Så jag har handtvättat en sjal, vikt undan massa tvätt, bäddat rent i sängen och sen gjort en stor kaffe o satt mig för att amma 😆 så. nu ska jag göra ingenting lite till, det är en intensiv helg som väntar.. 😎

//mamanéa

Kommentera

Publiceras ej