Så.. vart det tydligen sommarlov?! Jag var heeelt säker på att dethär var Noomies sista vecka på förskolan, så vi gick upp och tog oss iväg precis som vanligt imorse. För att mötas av en rätt så förvirrad fröken som efter lite famlande fick fram att N nog skulle vara ledig idag. Hon gick för att dubbelkolla i "pärmen" och mycket riktigt, där fanns lappen där JAG skrivit att Noomie skulle vara ledig from. v24. Som är denna veckan. Alltså idag. 
Hahahaha, jag dör så pinsamt! Amningshjärna?! 
Vi fick iaf hänga kvar där en stund, plockade ihop Noomies saker och hon fick gå runt o säga trevlig sommar till kompisarna och sen gick vi hem igen! Och käkade tårta som var kvar sen kalaset igår 😊
I augusti börjar Noomie på sin nya förskola o det känns sååå bra!! 😀 

Och imorgon eftermiddag är det sommaravslutning o då ska vi dit igen o fika, och sen blir det sommarlov påriktigt. Det blir väl ingen jättestor skillnad sådär direkt, men sovmorgon och lite lugnare tempo blir ju inte fel 🤗 Och, vi har köpt en husbil! Som vi på torsdag ska åka o hämta! Äntligen. Det kommer bli många turer med den, både längre resor och bara övernattningar vid någon badplats. Det blir riktigt härligt! 😎

En som lär gilla husbils-livet är Snygg-Shaggy, här i pappas hatt på utflykten häromdagen.. 😆😀😎😍

//mamanéa


2 kommentarer

Johanna

10 Jun 2019 18:12

Haha jag ammar inte men har ändå räknat fel 😅 igår insåg jag att morgondagen är barnens sista dag innan ledigheten och jag har inte fixat sommarpresenter 🙈

Svar: Skönt att höra att jag inte är ensam 😂💪
Linnéa Lundgren

Cecilia

10 Jun 2019 21:57

Vad härligt med sommarlov! Elin får gå nästa vecka också (tror jag det var... 🙈) men sen så! Och vad kul med husbil! Låter så mysigt, men jag inser att med 5 hundar dras nog just mysfaktorn ner på typ en campingplats. 😂

Svar: Haha skönt att fler är osäkra.... 🤣🙈Just Den här husbilen har fsktiskt en speciell HUNDKOJJA!! Sen om 5 hundar (eller 1 stor....) får plats o trivs det får framtiden utvisa... Vi kommer förbi o visar upp den! 😉🤗
Linnéa Lundgren

Kommentera

Publiceras ej