Ja nu börjar det roliga. 
"Åhh, när ska du ha?" 
-Igår........ 

Fast... Jag har ju tänkt mig att det är ett par dagar kvar så, än har jag inte bråttom. Dock längtar jag lite efter själva förlossningen helt plötsligt 😱 Det ska bli spännande faktiskt! Jag har ju packat om BB-Väskorna (en till mig o martin, en till bebisen o en till noomie) ungefär 4 gånger, så nu vet jag att allt som behövs är med.. Och Noomie är jättepepp på att vara hos sin barnvakt så.. Ja, det blir ett äventyr för hela familjen detta! 😁😳

Men jag har samtidigt inte bråttom. Än. 😆 Det blir när det blir och jag försöker bara göra det jag kan för att förbereda mig och hemmet för bebisen, genom städning & fixning och vila så mycket som möjligt. Äter också alldeles för mycket godmat och godis för att hålla sockernivån hög 😆 och för att jag har panikcravings på ALLT 😂 
Åh shit vad gott med chips! 
Kolla-glass!! 
Pepparkakor?!
Va det nån som sa "gammalt godis i en påse från nått barnkalas..?!" *suck* .... härligt. 

Martin ska jobba denhär helgen, säger han iaf, jag säger ju att vi ska få barn 😆 men vi får se helt enkelt, det är ju ingen som vet.... Om han jobbar, o Noomie o jag är hemma, så blir det typ en sväng till lekparken o så lite blomplanteringar till balkongen. Det är så skönt att kunna fixa lite med sånt i vårvärmen, jag är så tacksam för söderläget på vår balkong 😊

//mamanéa



Kommentera

Publiceras ej