Idag har jag ju bestämt att det ska dra igång. Och nångång under förmiddagen imorgon ska bebisen komma. Japp, så har jag planerat det. Det ska också vara helt tomt på förlossningen så all personal har tid med mig, jag behöver inte vänta på att bada eller få bedövning och när det är dags att krysta kommer jag få superbra hjälp av både sköterskor o barnmorska.  
Japp. så är planen. Så om jag inte hör av mig vet ni vad jag gör 😂 Nä men i ärlighetens namn så vet man ju inte när det drar igång och jag vet att det finns massa "do this and that" för att få igång förlossningen, men, ni vet att det inte finns någon standardlösning som funkar för alla va? 😉 Jag gör det jag kan men det kan lika gärna vänta några dagar till, jag tror alla andra runtomkring är mer spända än vad jag är just nu 😆 "Ingen bebis än??" Nää.. då skulle jag väl höra av mig va?! 🤔🤣

Vi har iaf fått köksleverans! Ja, i vårt minimala rätt så ofunktionella kök ska vi ställa upp lite skåp för att få mer förvaring och förhoppningsvis blir det lite snyggare också. Planering säger ni? Ja timing är väl inte direkt ett ledord för vår familj 😂 Och som alltid med "renovering" måste det bli värre först, innan det blir bättre... 😉😎


//mamanéa

Kommentera

Publiceras ej