Mwn nog har jag förvärkar allt! Ett ständigt tryck nedåt o sammandragningar som.börjat göra lite ont när de kommer för att sen släppa o försvinna helt... Eller inbillar jag mig bara??

Jag har iaf ont i halsen.. Och Noomie är fortfarande snorig så förkylningen hänger sig kvar, inte superhärligt. 

Idag har vi varit på öppna förskolan för första gången, Noomie hittade en jämngammal kompis o de blev bästisar direkt! 😍 Så skönt att se henne, totalt orädd gå fram till andra barn o ta initiativ till samspel. Sen går det ju inte helt smärtfritt såklart, dom drog i samma saker o höll inte med om allt den andra sa men dom ville sitta bredvid varandra o fika så mammorna fick sitta själva en bit bort 😂 

Nä nu ska jag fånga sömn. Vem vet när det drar igång på riktigt?! 
//mamanéa

1 kommentarer

Johanna

28 Mar 2019 13:33

På lördag är det dags 💪🏻 Något i mig har sagt det länge, på lördag den 30:e och ni kommer åka in någon gång runt 11 och bebisen kommer vid 20-tiden 🙏🏻😉 min gissning!

Svar: Haha ja men det låter helt okej för min del faktiskt!! 😎💪
Linnéa Lundgren

Kommentera

Publiceras ej