Ägnat lördagen åt lite hemmafixande, bytte gardiner i vardagsrummet, men.. de var ju förkorta?! 

Tråkigt, för annars blev det snyggt... hängde upp de gamla gardinerna igen o insåg att de oxå är förkorta 🤣 men de är ju "tillfälliga" eftersom jag ska sätta upp nya så fort jag hittar några som passar.. 😂

Aja! Blått är iaf det nya rosa, och jag lyckades bättre med de nya soffkuddarna 😎

Inspirationen kom från gårdagens promenad, jag försöker ta nya vägar varje gång jag är ute o går och igår hamnade jag på kyrkogården (låter konstigare än det är, det är liksom en naturlig gångsträcka..) vid en av minneslunderna stod precis sånna träd som det rosa trädet utanför vardagsrummet i Klevshult. 💔 Symboliken i det gav mig lite "nänujävlar" ut med det gamla o in med det nya. Jag har en period just ju när jag saknar huset väldigt mycket och tänker på allt som var o hur allt skulle vara.. Jag vill inte fastna i det o bli deppig, men det är svårt att låta bli o jag vill ändå låta mig känna de känslorna som kommer.. Samtidigt känner jag en stark lycka över hur alla pusselbitar fallit på plats i livet just nu, mer om det i ett eget inlägg 🤣


//mamanéa





Kommentera

Publiceras ej