Vi har egentligen aldrig riktigt samsovit, Noomie sov emellan oss i vagninsatsen som bebis o har sen alltid fått "börja sova" i sin säng o sedan kommit till oss nån gång mitt i natten.. Men det märks redan att Lowe är en annan person. Han är mycket mer.. klängig, om man nu kan sätta ett sånt ord på en bebis 😂 alla bebisar vill väl vara nära... Med Lowis är det väldigt tydligt, han är i princip bara lugn o glad när han är på mig, eller någon annan för den delen. Samma på natten. Någon enstaka gång har han kunnat sova ett par timmar i vagnen o nån gång emellan oss i babynest, men oftast bara PÅ
mig..
Ikväll kom Noomie intill oss o ville mysa, innan vi hunnit somna. Och fast vi tycker hon ska försöka sova lite i sin säng först är det så mysigt att ha henne hos oss.. O klart hon vill vara med när Lowe sover hos oss..
"Vi bär över henne när hon somnat" tänkte vi, men nu sover Martin, o Noomie ligger tätt bredvid med armen om honom 💜 Lowe ammar fortfarande men när han somnat ska jag hasa mig ner under täcket också. Shaggy ligger på golvet i fotändan och drömmer.... det är så mycket som hänt o så mycket som förändrats det senaste månaderna (juste! Lowe blir precis en månad idag! 🤪) men... det är ju de här som betyder i slutändan. (Får se om jag orkar/hinner skriva nått eget vettigt inlägg om det men, jag har haft en sån konstig känsla de senaste dgarna, v att vi snart ska "åka hem" igen. Alltså att det här bara är nån form av semester, att huset förtfarande är vårat och att vi vilken dag som helst nu packar in oss i bilen o åker tillbaka till vårt gamla liv igen....)

Jag vill verkligen lägga en bild här, för det är å fint när Noomie ligger o håller om sin pappa. Men.. jag tror inte det är så uppskattat av de sovande fotomodellerna...🙈😆💕

Godnatt!
//mamanéa

1 kommentarer

Cecilia

04 May 2019 13:59

Haha, du vet ju hur vi har ordnat det! 😉 för min del är det viktigaste att alla får mesta möjliga sömn, whatever works liksom!

Svar: Jag håller med dig, sömnen går först! XD Vi får verkligen inte plats med en säng till men... vi funderar helst seriöst på att byta sovrum med Noomie ett tag.. (hennes rum är mycket större....)
Linnéa Lundgren

Kommentera

Publiceras ej