Ibland känne rjag mig lite som en supermamma iaf! Som idag, när jag tog Lowe i den fina lånade sjalen och lät Noomie cykla till "våran lekpark". Den ligger undefär 5 minuter hemifrån och vi har varit där många gånger, med gravidmage satt jag på en parkbänk i solen och jag har redan tappat räkningen på hur många gångerLowe varit där i vagnen, idag gick vi helt utan vagnen, även om jag burithonom där förut, oftast ligger han i vagnen när vi går dit och flyttas sedan till sjalen när vi är där (vagnen slutar rulla=bebis vaknar XD)
 
 
Det var dock skitkallt ute vilket jag inte riktigt räknat med, så vi gick o köpte lördagsgodis istället XD 
 
Och så gjorde vi en skylt att sätta upp på dörren, går inte att misstolka va?? :) 
(Under texten är det en fågelskrämma, oklart om vi vill skrämma iväg brevbäraren/reklamutdelaren eller bara... liva pp trapphuset lite...? XD) 
 
 
//Mamanéa

Kommentera

Publiceras ej