Behöver jag säga nått? 🤣 
Saker som ska rensas. Endel upp på vinden, men det mesta till loppis eller skänkes grupper. Försöker sälja både div. Barnkläder och bebissaker, går så där. Vuxenkläder har jag fotat o tänker mig att jag ska lägga upp skänkesannonser, finns verkljgen ingen marknad för sånt, tyvärr. Ja o sen är det enorma mängder saker som.. ja som är. Jag vet inte alltid varifrån de kommer, vem som haft dem eller vad jag tycker om dem. Men de är där, och tar plats. Sånna saker tar sån sjuuuk mängd energi att städa undan. Det är galet faktiskt, men det är riktigt jobbigt. Senaste veckan (2veckor?) Har jag jobbat med detta hörn, en bit i taget och idag kan jag presentera ett resultat! 

Woooaaaaooow va?! 💪💪💪
Ja nu har ju inte alla saker åkt dit de ska, loppis, tippen, Martins jobb... så det står i högar på andra ställen. 🤣 Men de är iaf sorterade och jag vet vart allt ska nu! Nu ska jag bara ha en bil, en skopa energi, och lite tålamod att köra bort allting..! 🤔

//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej