Ingen direkt sovmorgon, min familj är rätt mycket mer morgonpigga än vad jag är.. När jag väl dragit mig till soffan med en kopp kaffe fick Martin akutåka till jobbet, så planen med att jag skulle åka själv o shoppa lite gick dirket i sopkorgen. Jaha. Försökte att inte deppa ihop helt utan bakade scones och gjorde nässelsoppa till lunch o sen kom Martin hem igen. Och så åkte vi allihop o handlade, jag hoppade av vid Stadium o de andra åkte till IcaMaxi. 


Det tog mig 40 minuter av lugn o ro, att besöka både outleten och orginalbutiken (de ligger en bit ifrån varandra) hitta, prova, ha beslutsångest o sen köpa mig EN NY VINTERJACKA!! Något jag velat göra i minst 3 år men det har allid varit nått annat som gjort att jag inte tagit tag i det. Typ en gravidmage förra året 😆 Men just gravidmagen gjorde att dragkedjan gick sönder på min sista jacka som jag sedan gjorde mig av med i våras så nu BEHÖVDE jag verkligen ny.. Nytt hår ny människa typ? 

Sen gick jag för att möta de andra på Maxi och det var sjuuuukt mycket folk där så vi plockade det vi akut behövde och gick därifrån så fort vi kunde 🤣

Väl hemma blev det mer aoffmys med film och xbox, och strax kommer maten levererad, onlinepizza alltså.... bra grejjer.. 😆🙈

//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej