Ojojoj! Huset (lägenheten..) fylldea med ungar i lördags o jag o Becca gick ner på stan för att fixa naglarna 😍😆
FROZEN! 🤣
Jag valde att inte göra superlånga naglar eftersom jag inte är van. Jag har ju aldrig gjort sånna naglar men det kommer garanterat bli fler gånger för jag känner mig så fiiiin 🤗

Sen gick vi hem till kaoset ett tag, jag ammade och SEN checkade vi pp hotell! Jag o Becca alltså, bara vi 😍

Asså kolla vad najs! Vi drack lite bubbel, gjorde oss fina, och gick på stan för att äta middag. Det hade varit smart att boka bord visade det sig, men mat fick vi iaf, på drinkar så vi klarade oss 😇 

Söndagen började jag med ett låååångt bad;


Sen hotellfrukost i lugn o ro, innan vi gick hem tilll lägenheten och såg på film o lekte med barnen tills föräldrarna kom och vi gjorde oss iordning igen för att Ääääntligen åka o se: Mia Skäringers NO MORE FUCKS TO GIVE 😍

Vi hade missbedömt hur mycket tid vi behövde ha på oss för att komma dit, eller, jaha utsålt betyder kanske att det är mycket folk som ska dit? Som typ ska parkera? Köa in? Hehe, det var inte en privatföreställning alltså..?! 🤣 Men det gick bra, vi kom dit, vi hade våra popcorn och ja, skrattade o grät om vartannat 🤩 


//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej