Alltså färgerna just nu!! 😍 Helt magiskt, jag går en sväng varje dag, bara för att se färgerna 😆 Det är vår wviga debatt, min o Martins, om hösten är vacker o inspirerande med alla sina färger, eller om det är ett tecken på att allt dör och nu blir det bara mörkare o kallare... Han är så dramatisk ibland! 😂🤔 

BIBBI är fortfarande borta. Och jag har insett att det betyder att vi inte kommer se gosedjuret igen. Det är nånstans på bilden ovan som jag tror att vi tappade gosedjuret. Eller, tja, det ser ut sådär kanske 300m av våran 1-mils-runda men.. Nån borde ju satt upp den på staketet. Men vet ni vad jag tror, att nån j. unge, förlåt, nått barn, har tagit Bibbi o börjat leka. Antingen tagithem den o föräldrarna inte har brytt sig, eller släpat iväg långt ifrån stigarna så det helt enkelt fortsätter vara omöjligt att hitta Bibbi. Jag vet, jag måste sluta leta och bara inse att Bibbi är borta. Men jag kan inte sluta tänka på hur glad Noomie skulle bli om Bibbi kunde komma hem igen.... (och nej, jag tänker inte fejka en Bibbi...)

Även maten är gul nuförtiden 😂 Jag äääälskar att kokerskan på Noomies förskola dels har ett sånt fint engagemang för att göra maten till en upplevelse för barnen, och att hon dessutom orkar driva detta lilla konto så att jag o de andra föräldrarna får känna oss liiiite delaktiga 🙈🤪

Imorgon fredag blir det en lååång dag... Jag hade planer; att träffa kompisar i Jönköping, men tyvärr fick vi ställa in o istället blir det en lugn förmiddag när Noomie är på förskolan och sen har vi exakt inga planer 🤣 låter lite sorgligt va 🙈 nä men det blir nog lekparken en stund, o sen xbox för hela slanten! 🌰

//mamanéa 


2 kommentarer

Johanna

18 Oct 2019 22:13

Haha jag dör! Jag och Danne har exakt samma diskussion 😂 jag älskaaar hösten med alla dess färger och dofter och han går ner i något mörker för att som sagt, allt runtomkring dör! 😅😂 haha ska vi skylla på deras uppväxt kanske? Eller så kan ett släktdrag vara färgblindhet kanske? 😅😂

Svar: Hahaha! ärftlig färgblindhet tror jag på! 🤣
Linnéa Lundgren

Cissi

19 Oct 2019 15:31

Alltså jag håller lite med Martin.... det är fint med färgerna MEN allt håller ju på att dö (eller iaf gå ner i dvala) och det blir mörkare och kallare och tråkigare. 😩😥 när jag var gravid tyckte jag hösten luktade apäckligt🤢🤮, det har tyvärr inte gjort att jag gillar den mer nu efteråt. 🙃👎

Kommentera

Publiceras ej