Badabadaba... uawuawuuu.. 
Yes! Its on! Inte bara uuuuaaaaa som innan utan IDAG har det verkligen börjat; joller! Jag måste kolla hur gammal Noomie var när hon började prata.. eller, hur var hon när hon var sådär precis ett halvår..... 🤔 Jag måste kolla.. 
Och, så har jag bytt till sittdelen i vagnen idag. O Lowe har bars provsuttit en liten stund, jag måste ställa in selen först och mysa till det med åkpåsen.. det känns som ett stort steg, samtidigt aå har han inte varit nöjd med att LIGGA i vagnen på några veckor så det var helt klart dags även om det tar emot för mig XD 

I helgen har vi firat Bex som fyllt "sitt sista 20-tal" (det är sååå skönt att vara yngst i gänget ibland 😂), lite lek i trädgårdsföreningen, god mat och drinkar på "1854" och sen avslutades kvällen med spontant pyamasparty och drinkar hos oss 😊 sådär som man kan fira helt enkelt ❤
Min lilla nallebjörn i lekparken 🤩

//mamanéa 


Kommentera

Publiceras ej