Lillprinsen växer verkligen så det knakar! Tycker inte alls det var länge sen jag la fram nya kläder, men nu var det dags igen. Och sortera bort sånt som blivit för smått....... det har jag varit dålig på med Lowe, kanske för att det bor en liten ångest i mig iom. att dessa kläder inte lär användas förns nån av mina systrar får barn.. jag försöker rensa men det är så svårt 🤪 sånt som Lowe inte använt är ju "lätt" att lägga undan men allt som han haft som är fint men kanske lite tvättpåverkat eller så.. 

Nu åkte allt i storlek 62 undan. Det mesta av dubbelstorlekarna 62-68, och en del tajta 68:or åkte också. 74 gick jag egenom o insåg som tur var aaaaatt: JAG FÅR SHOPPA! 😆👌 Jag har alltså köpt en EN liten body till Lowe sen han föddes. Det är ju jättebra såklart, det finns så mycket fina kläder han fått ärva av både Noomie o kusiner, och han har fått så mycket fina saker från släkt o vänner. Och ur ett miljöhänseende är jag så glad att inte köpa grejer hela tiden.. Meeeen lite vill man väl ändå köpa? 🙈 Jag har hittat en söt body, och ska försöka hitta en till iaf. 🤩

Kanske blir imorgon medans Noomie är på förskolan..? 🤔 
onsdag ska jag göra nått jag aldrig kunnde tro att jag skulle göra.. JAG ska vara med och visa BÄRSJALAR! på öppna förskolan...🙈🤣 Dom har sett mig flera gånger i våran ringsjal, o frågade om jag ville visa upp den lite 😆 Dom ville specifikt ha föräldrar och inte experter så jag hoppas jag klarar mig. Jag har ju trots allt haft Lowe i ringsjalen i princip varje dag så, det borde ju gå bra 🤩😁

//mamanéa 



Kommentera

Publiceras ej