Rensar lite bilder från helgen nu på morgonen, medans vi ligger kvar i sängen o tittar på film innan det är dags att gå upp o ta tag i dagen. Noomie ska till förskolan, och jag tänkte ta o gå en promenad när jag lämnat henne. 

Lowe har sovit kasst inatt. Varit så jäkla gnällig och bökat runt och småammat hela natten så brösten känns helt ... trasiga. Det ömmar liksom för att han sugit så mycket, och dom känns helt tomma 😞 Det är nog så att han behöver mer mat nu, och det är väl nån omställning att gå över på lite mer mat.. Han får gröt eller välling 2 gånger per dag, jag brukar göra en halv portion gröt (2msk pulver och en halv dl vatten) ofta blandar jag i lite mosad banan.. och första gången på kalaset SLUKADE han hela den portionen. Annars har jag fått truga lite.. han sitter ju inte helt själv än vilket gör det lite svårt, han vinglar i stolen om jag inte klämmer fast honom ordentligt, tror det blir lättare när han får upp lite bättre balans.. Ska bli spännande att börja ge lite mer mat, han har inte varit super intresserad av mat än ju, men det kanske vänder nu då om han känner att han är mer hungrig plötsligt..?! 
Jaha, nu är det verkligen dags att göra oss klara o komma iväg! Ha en bra dag! 😘😎

//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej