Glammigt. Och kul.

Jag var så peppad igår. Vi skulle ut o fira en kompis födelsedag, jag hade flätat håret sådär jobbigt avancerat (asså jag är så kass på håruppsättningar! 😆 Avancerat för mig är väl som att göra en hästsvans för nån annan..däääärför, och för att jag pratat om det i flera år..har jag bokat en frisörtid för att: KLIPPA HÅRET 🤣)

Jag hade sminkat mig med eyeliner, ögonskugga o allt, kände mig såå redo för lite kompishäng! Hur jag hade tid med allt detta?

Noomie var på tåget till Härnösand med Elna! 🤩

Syrrorna var här i helgen, o Noomie fick- till sin stora lycka - åka med Elna SJÄLV till mormor o mossa. Jag o Lowe åker upp om några dagar, men lite bebismys på dagarna utan stressen att hämta Noomie kl13 och underhålla henne hela eftermiddagarna, och lite vuxentid på kvällarna med "bara" ett barn, varav ena kvällen på en restaurang med våra vänner......... ah åh så fick jag migrän innan vi ens hunnit äta upp maten, Becca fick köra hem mig o jag låg i sängen innan klockan sju. 😑 

Hate this. So much. 
//mamanéa 





Kommentera

Publiceras ej