BAR Lovis till BVC idag, och hem igen efter att Lovv fått 5-månadersvaccinet. Lilla stackarn somnade helt utmattad typ direkt när vi kom ut i friska luften. Vaccinet gick rätt bra, han skrek till precis när de stack honom men sen blåste sköterskan såpbubblor så Lovlov blev helt fascinerad och glömde bort att det gjorde ont. Jag passade på att trå på honom byxorna o fippla ner honom i sjalen igen och sen vilade han tryggt.. 

Jag är så stolt över mig själv, att jag klarade att bära både till o från BVC!! Nu tog det visserligen 14 minuter att gå dit, och 13,5 att gå hem (nerförsbacke..? 😆) så det är ju inte direkt superlångt, men...MEN! JAG KLARADE DET! Och jo jag kände lite värk i ena axeln efter en stund och jag blev som trött i ryggen, men jag kunde ju lägga ner Lowe när vi kommit hem och strechade lite o jag kan inte säga att nu såhär på kvällen känner av det. Alls.

Och vad betyder det? Att jag tränat ordentligt det senaste!! 💪💪 Det är ju inte raketforskning direkt men det är såå svåååårt att få till ibland ändå 🙈 men, hejja mig. 😎

//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej