Dagens promenadbild ⤴️ "Ankdammen" hette det, och det fanns faktiskt några ankor nere i vattnet. Idag gick jag till Garnissonsområdet och tog nytt körkorts-kort. Tydligen är jag så gammal att jag haft körkort i TIO år?!? Herregud 😅 
Det var väldigt smidigt att ta kortet, de hade en cool maskin som ställde in sig efter min längd och sen fick jag legitimera mig i receptionen o så skickar de faktura hem. Smart ju, och rätt effektivt. Nya kortet ska komma om en vecka typ så det tar inte ens lång tid. Kortet blev jag såklart inte nöjd med, men man kunde välja "försök igen" vilket jag gjorde tills jag fyllt mina försök och det istället stod "välj ditt kort" och jag fick se 3 dåliga selfies på skärmen..  jag såg liksom flammig ut fast i svartvitt?! Och så den där dubbelhakan.... 😑 jag fick väl bara bita i det sura äpplet och inse att okej, jag ser väl ut så 😜

Lowe sov gott i vagnen, hela promenade dit och hem och ja, han hade väl lite sömn att ta igen från natten...; 
Det där med utvecklingssteg är ju inte direkt en sanning men just nu stämmer det väldigt bra. Han kanske är nöjd om han sitter i nåns knä.  En stund. Amma är rätt bra, ibland. Och sova är ju ett onödigt påfund?! Ehm...ja.. bara 22 dagar kvar? 🤣

//mamanéa 

Kommentera

Publiceras ej