September är, i allafall i min bok, första officiella höst-månaden,  och jag har fyllt balkongen med ljung 😍 och silverek.. jag skulke vilja ha en stor bollkryss också, men det fanns inte på ica... 😆 jag brukar inte gilla silverek, eller alltså, de brukar vara så små o taniga, men den här var rätt maffig så jag kunde inte låta bli 💁‍♀️ 

Luften är så skön att promenera i, och jag har hittat så fina promenadspår i Vallaskogen.

Dessutom blir jag så glad över kommunen som satsar på sin miljö så mycket;

Snart börjar nog löven ändra färg, det är redan kallare i luften. Det känns fint. Lite tråkigt såklart att sommarbaden är slut, att bikinivädret är över och att solen kommer synas alllt mer sällan, men, jag är så redo för höst; tända ljus, filtar, färger och kyla...

//mamanéa 



Kommentera

Publiceras ej